Kodak C875 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kodak C875 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Marc Schouten 06-02-2008
Geschreven voor: Kodak C875 zilver

Ik had hiervoor een digitale camera van Thrust, deze maakte erg beroerde foto's. Nu sinds de zomer van 2007 deze camera. Super foto's en heel erg mekkelijk te bedienen. Ik heb in Frankrijk de panorama functie gebruikt, het resultaat is een prachtige foto! Kortom een supercamera voor een super prijs.

Theo 1942 11-11-2007
Geschreven voor: Kodak C875 zilver

De camera is gebruik vriendelijk. Een uitstekende lens. Vele mogelijkheden van instellen. In macro stand gemakkelijk om documenten te fotograferen maar ook andere onderwerpen natuurlijk. In de review van Willemien zie ik problemen zoals uitvallen van de camera, maar zodra er met de batterij of geheugenkaart wordt gerommeld doet hij het weer.
Dat doet me denken aan corrosie doordat er vocht bij komt. Ik heb dit probleem niet.
Ik heb een vergrotingen ter grootte van een A3 en deze zien er goed uit. Het is een compacte camera en bovendien met gewone AA accu's te voeden. Een extra setje AA accu's van 2700mAh NiMh en je kunt de hele dag vooruit. Bedenk dat deze accu's sneller leeg lopen bij opslag dan andere. Jammer dat er geen optische zoeker op zit. Mijn vorige analoge camera was een spiegel reflex maar deze handzamer en doet niet onder bij mijn vorig toestel. Foto's gemaakt in Italië en binnen opname. Panorama opname werkt goed. Ik ben er zeer tevreden met deze camera.
Een jaar in bezit.

Ruud O 29-09-2007
Geschreven voor: Kodak C875 zilver

Had eerst een andere camera en dan is deze een verademing. Kleurechte foto's en ook het menu loopt zeer gemakkelijk door. Alle mogleijkheden die een camera moet hebben zittten der op. Kortom een uitstekend toestel

tcvp 23-06-2007
Geschreven voor: Kodak C875 zilver

Ik was op zoek naar een compacte camera om zonder al te veel poespas mooie foto's te maken. Kwam op deze Kodak uit. 5x zoom, 8 megapixel.... Helaas: drama! Het normale automenu levert al snel over- of onderbelichte foto's op. Dan zijn er vele 'scenes` voorgeprogrameerde settings voor allerlei situaties. Maar ook die zijn teleurstellend. Ik kon de camera ruilen en dat heb ik gedaan. Ik nam vandaag in zwembad foto's van mijn kinderen en dat was de druppel.
Kortom: staar je niet blind op 8 megapixel. Niet kopen!

Willemien07 23-06-2007
Geschreven voor: Kodak C875 zilver

De camera is gebruiksvriendelijk maar heeft wel een groot gebrek, namelijk hij gaat veel en snel stuk. De camera kan er zomaar mee stoppen en zodra je dan gaat rommelen met de batterijen en het geheugenkaartje doet hij het meestal wel weer. Inderdaad meestal dus niet altijd! Ik heb de fotocamera reeds 4 maanden geleden gekocht maar het toestel is al drie keer gerepareerd. Ook het vervangende (nieuwe) toestel heeft hetzelfde probleem. De fotowinkel waar ik het toestel gekocht heb, vertelde dat dit een veel voorkomend probleem is met deze fotocamera. Mijn advies: niet kopen dus!

LCWLinda 14-01-2007
Geschreven voor: Kodak C875 zilver

Na lang zoeken en twijfelen uiteindelijk voor deze camera gekozen. Ik ben
student, dus ik zocht een goede camera, maar niet al te duur, klein, niet te
zwaar en met een hippe vormgeving.
Deze camera viel niet tegen, hij is echt heel goed! Allerlei mogelijkheden,
heel erg veel Megapixels, optische zoom, veel mogelijkheden met het menu. Hij
is makkelijk te gebruiken en maakt scherpe foto's en prachtige filmpjes. Echt
een aanrader!

lucky luke 28-12-2006
Geschreven voor: Kodak C875 zilver

mooie camera veel mogelijkheden om in te stellen,
nederlands menu
alleen het lcd scherm heeft veel ruis weet nog niet of dat aan te passen is ben
daar nog niet achter
de camera is niet heel licht maar voelt daardoor lekker in de hand

zal later nog een review geven hoe alles gaat